Regulamin Komisanta
I Regulamin
1. Kim jesteśmy?
Witaj w Regulaminie Komisanta Sklepu Legit Girl! Tutaj znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia współpracy z nami jako Komisant lub Komitent. Przeczytaj go uważnie, aby zrozumieć zasady współpracy.
Legit Girl Ltd
44 Princes Way, Mk22ER, Milton Keynes, UK
Company Number:16020113
Sklep internetowy Legit Girl prowadzi działalność komisową przez stronę www.legitgirl.pl, gdzie możesz oddać nam swoje Towary do sprzedaży.
2. Ważne pojęcia
Oto kilka terminów, które będziemy używać w tym Regulaminie:
- Komisant – Jesteśmy to my, Legit Girl! Pomagamy sprzedawać Twoje Towary w naszym Sklepie Internetowym.
- Komitent – Ty, jako osoba fizyczna, która przekazuje nam Towary do sprzedaży. Musisz mieć przynajmniej 13 lat, a jeśli masz mniej niż 18 lat, potrzebujemy zgody Twojego opiekuna.
- Konsument – Osoba, która kupuje Towary z naszej strony. W skrócie – ktoś, kto kupuje, ale nie prowadzi działalności gospodarczej.
- Sklep Internetowy/Sklep – Nasza strona internetowa, gdzie możesz oddać nam Towary do sprzedaży. Znajdziesz nas pod adresem www.legitgirl.pl.
- Towary – Rzeczy, które nam oddajesz, abyśmy mogli je sprzedać w naszym Sklepie Internetowym.
- Formularz Rejestracji – Formularz, który wypełniasz na naszej stronie, aby stworzyć swoje konto i oddać nam Towary do sprzedaży.
- Regulamin – Zasady współpracy, które właśnie czytasz.
3. Jak to działa?
1. Co robimy?
My, jako Komisant, będziemy zajmować się sprzedażą Twoich Towarów przez nasz Sklep Internetowy. Ty przynosisz Towary, a my zajmujemy się wszystkim, co związane z ich sprzedażą.
2. Jakie są zasady przyjęcia Towarów?
Abyśmy mogli przyjąć Twoje Towary, muszą one spełniać te wymagania:
a) Autentyczność – Towary muszą być oryginalne, nie podróbki.
b) Marka – Marka Towaru musi być na naszej liście marek.
c) Stan – Towary muszą być w dobrym stanie, nie mogą być zniszczone czy mocno używane.
d) Czyszczenie – Towary muszą być wyprane lub wyczyszczone.
e) Metki i oznaczenia – Muszą mieć wszystkie oryginalne metki i oznaczenia.
f) Wizualny stan – Muszą być wolne od plam, przebarwień i uszkodzeń.
g) Okulary – Muszą być w oryginalnym etui.
h) Bielizna i kostiumy – Muszą być nowe i mieć fabrycznie przyczepione metki.
3. Nasze prawa i obowiązki
a) Wybór Towarów – Mamy prawo wybierać, jakie Towary przyjmiemy do sprzedaży.
b) Weryfikacja – Sprawdzamy stan i autentyczność Towarów oraz ustalamy ceny.
c) Prowizja – Pobieramy prowizję od sprzedaży Towarów w zależności od ich ceny:
100 zł do 3999 zł – 25% ceny sprzedaży
Powyżej 4000 zł – 20% ceny sprzedaży
4. Jak przebiega współpraca?
1. Jak zacząć?
a) Rejestracja – Wypełniasz Formularz Rejestracji na naszej stronie, aby oddać Towary do komisji.
b) Umowa – Umowa o komis wchodzi w życie, gdy przyjmujemy Towary i akceptujemy Twoje warunki.
2. Co się dzieje po sprzedaży Towarów?
a) Pieniądze dla Ciebie – Po sprzedaży Towarów, wypłacamy Ci pieniądze, pomniejszone o naszą prowizję.
5. Co dalej?
1. Co zrobic jesli Regulamin ulegnie zmianie?
Jeśli zmienimy Regulamin, będziemy Cię o tym informować. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie Sklepu Internetowego.
2. Co jeśli coś jest nie tak?
Jeśli jakieś postanowienie Regulaminu okaże się nieważne, nie wpłynie to na resztę Regulaminu.
3. Kiedy Regulamin wchodzi w życie?
Regulamin obowiązuje od momentu jego publikacji na stronie Sklepu.
7. Kontakt z nami
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!
Legit Girl Ltd
E-mail: contact@legitgirl.pl
II. Składanie ofert
1. Jak złożyć ofertę?
Aby wprowadzić Towary do naszej oferty w Sklepie Internetowym, wykonaj te proste kroki:
- Wypełnij formularz – Wejdź na stronę www.legitgirl.pl i znajdź zakładkę „Sprzedaj”. Wypełnij formularz, który tam znajdziesz.
- Podaj dane kontaktowe – W formularzu podaj swoje dokładne dane adresowe oraz numer telefonu lub e-mail, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
- Potwierdź własność Towaru – Wysyłając formularz, potwierdzasz, że jesteś właścicielem Towaru, który chcesz nam oddać do sprzedaży.
- Wypełnij formularz zgodnie z prawdą – Uzupełnij wszystkie pola formularza, podając nazwę, markę i proponowaną cenę sprzedaży Towaru. Formularz automatycznie wyliczy, ile zarobisz na sprzedaży, uwzględniając naszą prowizję.
- Opłać usługę kurierską – Po wypełnieniu formularza, możesz opłacić usługę odbioru Towarów przez naszego kuriera – DHL. Jeśli nie opłacisz usługi, formularz nie będzie miał mocy prawnej. Opłata za usługę kurierską jest realizowana przez Centrum Rozliczeniowe Dotpay.
- Wybierz sposób dostarczenia Towaru – Możesz wysłać Towar na swój koszt lub dostarczyć go osobiście do naszej siedziby po wcześniejszym umówieniu terminu.
- Zachowaj potwierdzenie nadania – Jeśli korzystasz z usług kuriera, pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki.
2. Co się dzieje po złożeniu oferty?
Po złożeniu oferty i wysłaniu Towarów traktujemy to jako Twoją propozycję w rozumieniu prawa, która obowiązuje przez 7 dni od daty wysłania formularza.
III. Weryfikacja Towaru
1. Co robimy po otrzymaniu Towarów?
- Sprawdzamy Towary – Po otrzymaniu Towarów, dokładnie sprawdzamy ich oryginalność, stan oraz zgodność z informacjami z formularza.
- Informujemy o szczegółach – W ciągu 10 dni roboczych poinformujemy Cię o:
- Jakie Towary chcemy wprowadzić do oferty.
- Jaką cenę proponujemy za Towar.
- Jak oceniliśmy stan Towaru.
- Jaką kwotę wypłacimy Ci po sprzedaży Towaru.
- Potwierdź warunki umowy – Masz 3 dni na zaakceptowanie naszych warunków umowy.
- Zwrot Towarów – Mamy prawo zwrócić Ci Towary na nasz koszt w ciągu 10 dni, jeśli coś jest nie tak.
- Zasady zwrotu – Jeśli Towar nie zgadza się z formularzem lub jest podejrzany o bycie podróbką, możesz zostać poproszony o zwrot Towarów na Twój koszt.
- Uszkodzenia i reklamacje – Jeśli Towar jest uszkodzony z Twojej winy, zrobimy zdjęcia i podejmiemy odpowiednie kroki zgodnie z Regulaminem.
- Reklamacje – Jeśli zauważysz braki lub niezgodności w przesyłce, zgłoś to w ciągu 24godzin od jej doręczenia.
IV. Zawarcie i wykonanie umowy
1. Co dzieje się po zaakceptowaniu warunków?
- Umowa komisu – Po zaakceptowaniu warunków umowy, umowa zostaje zawarta na minimum 14 dni.
- Zdjęcia Towarów – Wykonamy zdjęcia Towarów i umieścimy je w naszym Sklepie. Pamiętaj, że wszystkie prawa do zdjęć są nasze i ich używanie wymaga naszej zgody.
- Wypłata za sprzedaż – Po sprzedaży Towaru, wypłacimy Ci pieniądze po 15 dniach od zakupu na konto bankowe, które podałeś w zakładce „Moje Dane”.
- Zwrot Towarów – Jeśli Towar zostanie zwrócony przez Kupującego, ponownie go wystawimy na sprzedaż.
- Niesprzedane Towary – Jeśli Towar nie sprzeda się w czasie umowy, odeślemy Ci go na wcześniej ustalony adres.
- Zniszczenie Towaru – Jeśli Towar ulegnie zniszczeniu lub zaginięciu, zwrócimy Ci ustaloną wcześniej cenę pomniejszoną o naszą prowizję.
V. Rozwiązanie umowy
1. Jak rozwiązać umowę?
- Wypowiedzenie umowy – Możesz wypowiedzieć umowę w formie pisemnej lub elektronicznej. My poinformujemy Cię e-mailem o wypowiedzeniu, a Ty możesz skorzystać z opcji „Poproś o zwrot” w zakładce „Moje Produkty – Aktywne”.
- Okres obowiązywania umowy – W pierwszych 14 dniach umowy nie możesz jej wypowiedzieć. Po tym czasie możesz poprosić o zwrot Towaru, a Ty odeślesz go kurierem na nasz koszt.
- Status Towaru – Nie możesz wypowiedzieć umowy dla Towarów, które są już „Sprzedane”.
- Zwrot Towarów po wypowiedzeniu – Po zakończeniu umowy, prześlemy Ci niesprzedane Towary w ciągu 7 dni na adres, który podałeś w formularzu.
- Koszt zwrotu Towarów – Koszt zwrotu Towarów po rozwiązaniu umowy ponosisz Ty.
- Reklamacje – Po odebraniu Towaru, sprawdź go i zgłoś wszelkie niezgodności lub uszkodzenia w ciągu 24 godzin.
VI. Postanowienia końcowe
1. Co z nieważnymi postanowieniami?
Jeśli jakieś postanowienie Regulaminu okaże się nieważne, reszta Regulaminu wciąż obowiązuje.
2. Zmiany w Regulaminie
Mamy prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Nowe zasady będą obowiązywać od momentu ich publikacji na stronie Sklepu Internetowego.
3. Gdzie znajdziesz Regulamin?
Aktualny Regulamin jest dostępny na naszej stronie www.legitgirl.pl.
4. Problemy z e-mailem
Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy z przesyłaniem wiadomości e-mail.
5. Bezpieczeństwo konta
Nie odpowiadamy za transakcje dokonane przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Twojego konta w wyniku niewłaściwego używania loginu i hasła.
6. Kiedy Regulamin wchodzi w życie?
Regulamin obowiązuje od 30.12.2023